همکاری شرکت اتوبنز وحدت با ترابری ۷۲۴

دسته بندی: اخبار شرکتها برچسب , , تاریخ نوشته:اسفند ۱۵, ۱۳۹۷

همکاری شرکت اتوبنز وحدت با ترابری ۷۲۴

ترابری ۷۲۴  با هدف ارائه خدمات خرید و رزرو انلاین بلیط اتوبوس و سواری فعالیت خود را با شرکت های مسافربری معتبری در سراسر کشور آغاز کرده است. شرکت های مسافربری معتبری چون سواری کرایه آرش ، کاسپین ، کاوه سفر و … در حال حاضر از اعضای خانواده بزرگ ترابری ۷۲۴ هستند و مجموعه ای از اتوبوس و سواری های به روز ناوگان حمل و نقل کشوری نیز در راستای این همکاری در خدمت کاربران و مسافران ترابری۷۲۴ قرار گرفته است.

از آنجایی که همواره حفظ کیفیت در کنار سرعت و سهولت از ارکان اصلی ترابری۷۲۴ بوده است، ارائه این خدمات با همکاری شرکت های مسافربری معتبر امکان پذیر شده است. شرکت هایی که با حضور خود در مجموعه ترابری۷۲۴ از اولین روزها توانسته اند خدماتشان را در بستری مناسب و همگام با تکنولوژی روز به کاربران خود ارائه دهند.

شرکت های مسافربری که تا کنون به مجموعه ترابری۷۲۴ پیوسته و همکاری مداومی تا امروز داشته اند، همواره افزایش میزان فروش بلیط  خود را در ارتباط مستقیم با هدایت مجموعه خویش به بستری مناسب و کاربرپسند سامانه ترابری۷۲۴ دانسته اند.

خانواده بزرگ ترابری۷۲۴ در روزهای اخیر پذیرای عضو جدیدی است که در پی موفقیت های چشمگیر دیگر اعضا، به این مجموعه پیوسته اند، تا علاوه بر همراهی ترابری۷۲۴ از بستر خدمات فراهم شده توسط این سامانه بهره مند شوند.

شرکت مسافربری اتوبنز وحدت با داشتن سرویس سواری از تهران به مقاصد آمل ، بابل ، قائمشهر ، ساری ، بابلسر و نور  به خانواده بزرگ ترابری۷۲۴ پیوسته است. این شرکت مسافربری معتبر با داشتن سابقه ای ۶۰ ساله  در زمینه حمل و نقل بین شهری فعالیت فروش اینترنتی بلیط سواری  هایش را از طریق سامانه ترابری۷۲۴ به کاربران و مسافران ارائه می دهد تا کاربران بتوانند از محیطی امن و سریع برای تهیه بلیط سواری شان استفاده کنند.

چنانچه قصد خرید اینترنتی بلیط سواری  از شرکت سواری کرایه اتوبنز وحدت به مقصدهای ذکر شده را دارید، لطفا وارد سامانه ترابری۷۲۴ شوید و با وارد کردن مبداء و مقصد و بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ترابری۷۲۴ مجموعه ای از بهترین های سیستم حمل و نقل را کنار هم فراهم نموده تا شما کاربران و مسافران بتوانید به آسان ترین و سریع ترین روش بلیط سواری ارزان دلخواه تان را خریداری نمایید.

 

اشتراک گذاری این پست